Search
Generic filters
I letos se na vás těšíme na mostecké! 12. a 13. září vás čekáme na značkách

Central jde na TikTok

Nákupní centrum Central rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Central zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Central Blog

Blog

Vyrobte si tyto vánoční vonné dekorace.

Vánoce jsou za rohem, pojďte se na ně naladit jednoduchou voňavou dekorací, kterou zvládnete vytvořit i doma. Vyzkoušíte je všechny? Pomeranč s hřebíčkem Do pomeranče stačí zapíchnout pár hřebíčků a rázem

Číst více
Skip to content