Search
Generic filters
BLACK FRIDAY V CENTRALU - SLEVY AŽ 80 %
Aplikace Můj Central

Věrnostní klub
Můj Central

Věrnostní klub
Můj Central

Atraktivní dárky za vaše nákupy

Získávej dárky za svoje nákupy v našem nákupním centru. Za každý nákup v Centralu nyní dostaneš body, které následně můžeš proměnit za dárky. Stačí mít staženou mobilní aplikaci Můj Central z Google Play nebo App Store, zaregistrovat se přes Facebook, Google či Apple, a pak už jen fotit účtenky z obchodů z Centralu. Za nasbírané body si můžeš vybrat dárek podle svého gusta.

Přehled prodejen, které jsou zapojené do věrnostního programu, najdete zde.

odměny podle mého gusta Central
Exkluzivní slevy
Hry a soutěže
Pozvánky na akce
Lifestylový blog

Sbírat body se vyplatí

Nejlepší slevy ve vaší kapse

Jsme unikátní nákupní centrum v tomto kraji, které vás odmění za to, že u nás nakupujete. Stačí mít staženou appku a pak už jen sbírat body za nafocené účtenky. Za každých utracených 100 korun vám připíšeme 1 bod (u hypermarketu Albert to je za každých utracených 500 korun, u elektro obchodů za každých utracených 1 000 korun).

Smlsněte si na dárcích

Nakupujte a využívejte limitovaných nabídek dárků

Pravidelně pro vás vybíráme atraktivní dárky. Vybírat můžete ze značkových dárků od Centralu, dárkových poukazů do našeho nákupního centra, poukazy do prodejen v centru nebo volné vstupy do divadel či na nejrůznější sportoviště. Navíc každý měsíc doplňujeme škálu odměn o limitované a exkluzivní dárky.

A mnoho dalších…

Jaké další
výhody získáte?

Exkluzivní nabídky a slevy

Módní a lifestylový blog

Otevírací doba všech našich obchodů

Dárky a bonusy dostupné pouze členům klubu

Můj Central

Hry o skvělé ceny

Zdarma neomezené připojení k WiFi

Upozornění na slevy pomocí push notifikací

Rychlý přístup k soutěžím na našich sociálních sítích

Odpovědi na
nejčastější otázky

Stahujte ZDARMA na Google Play nebo App Store

Registrace do našeho nového věrnostního programu je velmi snadná. Po stažení aplikace do mobilního telefonu stačí vyplnit e-mail, na který vám zašleme ověřovací kód. Po jeho ověření budete moci využívat veškerých výhod věrnostního programu.

Body získáváte za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách v Centralu. Stačí ofotit účtenku za váš nákup do aplikace Můj Central a body se vám automaticky přičtou, a to za každých utracených 100 korun vám připíšeme 1 bod (u hypermarketu Albert to je za každých utracených 500 korun, u elektro obchodů za každých utracených 1 000 korun). Z jednotky Albert je možné přidávat i elektronické účtenky, a to prostřednictvím vkládání snímků z galerie telefonu. Stačí si jen udělat screenshot elektronické účtenky a nahrát ji do aplikace přes funkci: Nahrát účtenku z galerie.

Otevřete detail odměny a potáhněte tlačítko Uplatnit. Klikněte na Uplatnit. Po uplatnění se vám odečtou body. Je NUTNÉ, aby jste uplatnili odměnu, až před personálem prodejny nebo infostánku! Prodejce zkontroluje uplatnění odměny ve vašem telefonu. Již uplatněnou odměnu mimo jednotku nelze znovu uplatnit. Pokud zvolíte odměnu jednoho z našich partnerů, přijďte do vybrané prodejny a zde si jednoduše v naší aplikací proměňte body za odměnu na základě předložení QR kódu.

Body mají neomezenou platnost. Teprve po 12ti měsíční neaktivitě (nenaskenování žádné účtenky) budou vaše body smazány.

Téměř všechny. Do věrnostního programu nejsou zapojeny některé vybrané prodejny, které místo tištěných účtenek využívají ručně psané paragony. Přehled prodejen, které jsou součástí věrnostního programu najdete zde.

Pokud se vám nedaří naskenovat účtenku, důvodů může být více, například:

• účtenka je zmačkaná nebo přehnutá
• účtenka je vyfocená vzhůru nohama nebo ze strany
• při skenování není vidět celá účtenka, ale jen její část
• jedná se o duplikát nebo kopii účtenky
• naskenovaná účtenka je rozmazaná nebo rozostřená
• účtenka je z prodejny, která není zahrnuta ve věrnostním programu
• účtenka je starší 30 dnů
• z jedné prodejny můžete každý den naskenovat pouze 2 účtenky

Pokud máte dojem, že jste vše udělali správně a účtenku Vám přesto nejde naskenovat, napište nám na adresu [email protected] a my záležitost do 48 hodin prověříme, případně vám účtenku schválíme manuálně.

Skip to content