Změna pravidel parkování v Centralu od 1. července
- 10. června 2025
Rádi bychom vás podrobněji informovali o plánované změně pravidel parkování s účinností od 1. července. Pro všechny zákazníky budou místo třech hodin zdarma jen dvě hodiny a třetí hodinu dostanou všichni členové věrnostní aplikace Můj Central. S aplikací tedy o třetí hodinu nikdo nepřijde. Dále jsme sjednotili ceník parkovného a nově bude účtováno za čtvrtou a každou další hodinu 50 Kč. Ke změně ceny parkovného dochází poprvé od té doby, co bylo před sedmnácti lety nákupní centrum otevřeno.
I nadále platí, že je nutné si při vjezdu do garáže vzít parkovací lístek, a to i tehdy, pokud se Vám závora z nějakého důvodu otevře sama či se nezavře po předchozím vozidle. Nyní bude tento lístek ještě důležitější – bez něj si totiž nebudete moci parkování s pomocí aplikace prodloužit. Zároveň stále platí, že při ztrátě parkovacího lístku vám bude naúčtována pokuta ve výši 500 Kč.
Pro prodloužení parkování na tři hodiny zdarma je nutné splnit pár jednoduchých kroků:
- Mít ve svém mobilu nainstalovanou aplikaci Můj Central a mít ji zaregistrovanou.
- Do svého profilu v aplikaci zadat SPZ svého vozu.
- Před odjezdem z garáže je třeba si v parkomatu zkontrolovat platnost parkovacího lístku, zda je třeba si hodinu navíc uplatnit či ne.
- Pro prodloužení parkování stačí v aplikaci, v sekci odměny, najít kupón a uplatnit jej přetažením růžového pruhu v dolní části a po otevření fotoaparátu naskenovat čárový kód z parkovacího lístku.
- Při odjezdu vložit prodloužený parkovací lístek do výjezdové brány či počkat na automatické otevření závory.
Pro Vaši lepší orientaci jsme připravili obsáhlý informační systém. Kompletní návod najdete jak vedle parkomatu, tak v letáčku umístěném na infostánku či na této webové stránce: https://centralmost.cz/parkovani/
V případě poruchy parkovacího systému prosím volejte na telefon 703 891 089, toto číslo je dostupné 24/7.