Home » Central jde na TikTok
Central jde na TikTok
Nákupní centrum Central rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Central zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.
Nabídky
Blog
Čočka nejen na Nový rok !
Tradičně se čočka podává na oslavu příchozího Nového roku. Prý proto, že svým tvarem tato
Tip na výlet: Procházka k moři
Víte, že moře máte za humny? Jmenuje se Moře klidu a má i svou vlastní
Překvapte všestranné Blížence
Znamení Blíženců přichází 22. května a narozeniny slaví do 21. června. Každoročně si můžeme lámat
Oslavte Mezinárodní den dětí výletem!
První červnový den patří každoročně všem dětem. Asi jako každý rok si rodiče lámou hlavu,