Search
Generic filters

Central jde na TikTok

Nákupní centrum Central rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Central zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Central Blog

Blog

Tipy, jak si nejlépe užít čarodějnice

Pálení čarodějnic znamená jediné – čas na zábavu! Přinášíme vám skvělé tipy, jak tento poslední dubnový den užít. Blíží se jedna z nejmagičtějších nocí v roce. Noc z 30. dubna na 1. května je údajně

Číst více
Skip to content